Kızım 13 aylık gece uykusuna mama ile geçiyordu sonra da bir veye iki kere mama içiyordu uyanıp kulak enfeksiyonu geçirdi biraz ağır geçti iyileştikten sonra çocuğa bir şey oldu asla mamasız uyumuyor uykuya geçtikten sonra gece üç kere mama istemeye başladı aşırı sulandırılmış bir şekilde veriyorum fakat yine de bu kadar biberona bağlı olmasından rahatsız oluyorum yarın doktora gideceğiz hala kulaklarını çok kaşıyor acaba çok kısa sürede tekrarladı mı diş mi yoksa biberona bir anda bu kadar bağlı olabilir mi kafam çok karışık