Merhaba anneler 4 yaşında bir kızım var ama huyu öyle bir değişti ki anlatamam artık kafayı yiycem nasıl davranacağımı şaşırdım. Temizlik takıntısı oldu resmen çişini yapıyor kıyafetime de damladı degistircem diye komple tüm üzerini degisio her tuvalet sonrası bu yaşanıyor sürekli kıyafet degistirio guzellikle anlatiyorum olmuyor kızıyorum olmuyor sanki daha çok inadina yapar gibi gelio öyle görmezden geleyim belki değişir diyorum yok gene aynı her gün bir facia yasanio resmen ya . Eline degsek kıyameti kopartio değme ya değme diye ağlamaya baslio gidip elini yıkıyor hiçbir yere dokunmuyor bizi de dokundurtmuyor mesela ayakkabı giyecek iyice onu düzeltip giyer takıntı yapio çorap desen az bir yamuk olsa takıntı yapio illa düzeltecek daha bir sürü şey bu hastalık gibi oldu artık sanki ben anlayamadım niye böyle oldu bu nasıl geçecek yada benim ne yapmam gerekiyor sabrım tükeniyor resmen hafife alincak birsey değil belki burada anlatamadım çok fazla ama ciddi bir problem bizim için çocukları böyle olan huy değiştiren anneler var mı nasıl geçti yada ben ne yapmalıyım