Bratasoy Öncelikle başınız sağolsun 🙏🏼 Bence annenin psikolojisi öncelikli olmalı ki bebeğini stressiz büyütebilsin. Mutsuz bir şekilde kendinizi zorlamanın hiçbir anlamı yok. Emzirmek kutsal değil, bebeğin karnının doyması ve mutlu bir şekilde büyütülmesi kutsal. Benim de doğumdan hemen sonra sütüm gelmedi ve bu dayatmalar yüzünden kendimi çok yetersiz hissettim, iyi bir anne olamadığımı düşündüm ama kimseye kulak asmamak gerekiyormuş