tgbbg 38+3 sezaryen ile doğum yaptım. Bebeğim ilk doğumundan beri hiç ağlamıyor. Bugün 5 günlük. Ayrıca emme ve yutma refleksi gelişmediği için Yenidoğan yoğun bakımda kontrol altında. Daha önce başına gelen oldu mu