Kızlar bebeğim 39 günlük. Balgamlı öksürük var, hırıltı ve hapşırma var. Doktora gittik cigerlerinde birşey yok dedi burnunu temizle dedi. Dün dışarı çıkarmıştım benim yüzümden oldu çok üzülüyorum. Önerisi olan? neler yapabilirm? aynı durumu yaşayan anneler var mı ?
Birde doktor calpol verdi. Ateşi kaç olursa kullanayım dedim kesin birsey demedi. Kaç olursa kullanayım ilacı