Huma_kus34 geçmiyor canım onlar ya kan pıhtısı gibi toplanıyormuş benim işte onlara kesi atılmıştı içindeki kan çıkarılmıştı düzelmişti ama çok canım acımıştı iğne vıruldum tam o damarın üzerinden sonra neşterle kesti kanı çıkardı ama asla tavsiye etmem çok kötüydğ ve zaten ondan sonra bende anal çatlak oluştu yapılan yerde tekrardan basur oldu büyük damarlarmış onlar kan pıhtısı olduğu için öyle kalıyormuş