Anneler selam biz işin içinden cikamadik benim durumum su biz babamın evinde oturuyoruz içini kendimize göre yaptırdık tamamen her şeyimiz özel tasarım yapılı ve çok severek yaptırdık (Allah babamdan razı olsun hasta su an şifa versin torunlarına bağışlasın inşallah) ama durum şu biz evlenirken 2 kişi 3 kedi 1+1 ve kış bahçesi olan bir balkona rahatlıkla sigdik bir cocugumuz olacağını hayal ettik ve haliyle hiç hazırlıklı değildik gelelim konumuza ikizlerimiz var 23 aylık bizim odamizda beşikte yatıyorlar ama 3. Bebise hamileyim geceleri yeni bebek ikizleri çok huzursuz edecek oda ayirsak salondaki köşe takımını yaptırdığımız yere götürüp yatak olabilir hale getirtsek onda yatirsak dedik tamam okey bir şekilde halloluyor ama oyuncakları da o odada TV izlemiyoruz ama TV de o odada tamam TV yi mutfağa alsak mutfak büyük ama TV de çok büyük yani evin bütün estetiği gidecek oyuncak dolabini balkona alsam bu çocuklar 2 yaşında yani şunu istiyorum dese versem falan kisitlamis gibi olcam ya işin içinden cikamiyorum dürüst olmak gerekirse taşınmak istemiyorum evimi çok seviyorum bir seçenek daha salonla yatak odasınin yerini değiştirmek ama yatak odası arka tarafta ve ne bileyim arka odada salon olmaz gibi geliyor velhasıl kelam yazdiklarimi anlayıp su problemi çözme yolunda fikir verebilecek annelerimiz bir el atsa ya bana