Kızım ve 1 haftadır gripiz. Kızımın boynunda bi şişlik farkettik dışardan belli değil ama dokununca oynuyo. Sonra doktora götürdük ultrason ve kana baktı. Kanı temiz şükür ultrasonda da lenf ebzi şişmesi dedi doktor. Hastayken oluyormuş. Antibiyotik verdi. Şimdi bu sabah bende kendi boynuma bi bakayım dedi aynısısndan ben de de var. Bu yaşıma kadar belki olmuştur ama ben bakıp dokunmadığım için hiç fark etmedim. Böyle hastalık dönemlerinde oluyormu. Ben de gitmelimiyim acaba doktora bilemedim. Yaşayan oldumu böyle bir durum