1 yaşında kızım var. Bu sabah burun akıntısı başladı harıl harıl burnu çok dolu. Asla temizletmiyor. Fizyolojik serum ile deniyorum yok, okyanus suyu spreyi ile deniyorum yok.. Asla izin vermiyor:( Uyurken yapsam korkuyorum da bi şey olur diye deneyen var mı uyurken yapmalı mıyım?