accountant aslında annem başlarda yardım etti. Bizde kalıyordu o süre zarfında. Fakat bizim kendi düzenimize, bebekle olan ilişkimize, eşimin işlerine , eve alınacak ekmeğe kadar her şeye çok karışıyordu. Bu yüzden huzursuzluk çıkıyordu. Ben kendi kendime halletmeye bakmaya başarmaya çalışmaktan başka çarem kalmamıştı. Bir süre sonra kendim bakmaya başladım farkettimki uykusuzda olsam daha mutluyum rahatım. Annem mental olarak beni çok yoruyordu. Eşim elinden geldiği kadar yardım ediyor sağolsun. Tabi o da çalışıyor yardım etse de 3 saat 5saat birde hafta sonu