Hanımlar cumadan beri 3 yaşındaki oğlum ishall günde 3 4 defa yapıyor karnım agrıyor diyor sürekli iştah yok denecek kadr az osurrken de haliyle ishal oldu için boxer dona yapıyor kokusu vs çok kötü çocugum kokuusundan rahatsız oluyor poposu kıpkırmızı oldu .Not cuma misafrm gelmişdi hanımefendi ishalmiş 10 kere tuvalete gtti agrı kesici isdedi benden sonç o gitmeden çocuk da ishal oldu bulaşıcımıdr interntte bulaşıcı yazıyor sinir oluyorm bölee insanlaraaa !!!!!!