MutluY_E aslında ben hatıra diye diye afedersin otu boku toplayan biriydim 2 çocuktan sonra baktım olacak gibi değil boş eşyaları hepsini dağıtmaya veya atmaya başladım evlenip ev kurduğumda bardak tabaklarımın bile kutularını lazım olur taşınırım diye, çocuklarımın bebeklik elbiselerini hatıra kalsın saklarım diye diye bi ton eşya birikmişti evde. Memleketten eve dönünce büyük bi hevesle giriştim eve tabak çanakların kutularını giymediklerimi eşimin çocuklarımın fazla kıyafetlerini mutfakta kullanmadığım fazla çatal kaşık tabak bardak ne varsa hepsini bahçeye çıkardım. Çöpe gidecekleri çöpe attım kıyafet ve mutfak eşyalarını ihtiyaç sahiplerine verdim. Böyle böyle azaldı eşyalar sadece lazım olanları kullanmak ve bulundurmak daha iyi geliyor insana.