16 ay 10 günlük oğlum var memeye çok düşkün gece gündüz sık sık emiyor. Dün aşıya gittik kontrol de yapıldı. Kilosu 10 çıktı doktor 500-700 gram daha olsa iyi olurdu dedi ayına göre. Ama boyu iyi olduğu için sorun değil dedi. Ben de çok emdiğini anlattım ama iştahsız diyemem iştahı normal seviyede. Doktor da artık emmesinin ona hiçbir faydası yok bırakabilirsiniz dedi ben de şaşırdım ben iki yaşa kadar emzirmeyi düşünüyordum hep. Tabiki devam da edebilirsiniz sizin bileceğiniz şey ama bundan sonra çok da faydası yok dedi. Emmeyi bıraktığında yemesi illaki farkeder ama 500 gram kilosu düşük daha çok yesin diye emme bıraktırılır mı bilmiyorum açıkçası erken geliyor bana ay olarak da