Busranurnsjsjsjsjsnsndns Kızlar 14.4 doktor erkek dedi ama yüz üstü yatıyordu hiç kıpırdamadı böyle olup kıza dönen oldumu içimden hep kız mis gibi geciyor
alpmila Busranurnsjsjsjsjsnsndns haftası büyükmüş yani bu haftalarda cinsiyet net oluyor genelde bende oğlumu 13. haftada kızımı 15. haftada öğrendim hiç değişmedi eger özelse ve ultrasonu iyiyse yanılma olacağını sanmıyorum
MutluY_E Busranurnsjsjsjsjsnsndns doktorumuz erkek demişti ama kız olduğunu öğrendik sonraki haftalarda
Kuzey_Melis_Momm Busranurnsjsjsjsjsnsndns İlk iki hastanede erkek dediler kendi doktorumda erkek gibi görünüyor ama bu haftalarda yanılma ihtimali olduğu için kesin erkek demiyorum net sonucu 17. Haftada söylerim demişti kızım oldu 🥰🥰
sessi Busranurnsjsjsjsjsnsndns bizede kız demişti çok ünlü bir doç sonra hastaneyi bıraktı gitti bizde başka doktora gittik erkek dedi hatta şok oldu o dediyse detaylı detaylı incelerim dedi ama sonuç oğlum oldu 😊🙏🏻
Busranurnsjsjsjsjsnsndns Kuzey_Melis_Momm iste bnde kıpırdamadiya acaba kordonu pipimi sandı dedim ultrason resmi attım kız gibimi bakarmisiniz🌺
Kuzey_Melis_Momm Busranurnsjsjsjsjsnsndns Haftası çok erken ama yanılma ihtimali oldukça yüksek 17.18. Haftalarda tekrar cinsiyet baktırmanızı öneririm 🌸🌸inşallah gönlünüzden geçen olur 🙏🙏
Busranurnsjsjsjsjsnsndns sessi iste yanılma oluyo yani demi anneler hisseder derlerya aşırı içime doğuyor kız gibi hissediyorum
edayilmaz Busranurnsjsjsjsjsnsndns bana da 13 haftalıkken kız demişti 16 haftada kesin olarak erkek demişti hayırlısı olsun rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🙏