sekerportakali9 Arkadaşlar memnun kaldığınız nevresim seti markalarını yazabilir misiniz? Pikede takımıda olur…
Elvan1703 sekerportakali9 bizimkiler engilish home çok mwmnunum oğlumnkileri karaca home den aldm bize ordan alacagm efsane güzel renk atmıyor çekmiyor pamuklu terletmiyorr
berrakhsmnlr sekerportakali9 ay konusu geçmişken oğluma 90×190 nevresim arıyorum bi türlü bulamadım nerelerden alıyorsunuz kızlar
forumgurmesi En memnun kaldığım Karaca nevresim takımları, bir tane lcw home den almıştm onda çok güzel çıktı. Taç ve Özdilekte güzel ama ben genelde Karaca tercih ediyorum.