Çok geçmiş olsun. Hemen hemen herkeste bir yataktan düşme hikayesi oluyor maalesef. Ben de çok korkarım o yüzden bazamizi soktuk kaldırdık yer yatağı yaptık yerde uyuyoruz aylardır. Zaten doktorunuzla iletişime geçip yapılabilecek herşeyi yapmışsınız kendinize çok yüklenmeyin.