Kızlar benm kızım bu yıl başladı anaokuluna. 5 yaşında. Bir gece burnu tıkandı. Bir dr demiştiki hemen antihistaminik başlasaydın.. Başladım bu kez. Zyrtec verdim 2 gece. Hiç gerileme olmadı hastalıkta . Sonra aferin verdim 4 gün günde 3 kez. Hala aynı hastalık. Ateş hiç olmadı. Gece aşırı öksürük oluyr. Hava verim sf li. Hiç işe yaramıyor. Artık bugün dr götürcez
böyle bişy yaşadınız mı ? Öksürüğü esasında balgama döndü gibi ama atamadı bi türlü