birprensannesi1 [silindi] bizde de pfo var tesadüf öğrendik, doktor kapanmaz dedi. Doğduğunda kapalı olmalıymış, muhtemelen kapanmaz ama 1 yaşında bi gel bakalım dedi daha gitmedim
hsrt07 [silindi] 2 ile 4 yaş arası kapanır kapanmassa 18yas bekleniyor eğer hala kapanma yoksa duruma göre ameliyat oluyor benim kızımın kapanmadı ama şuan zorlamiyor takip altında
[silindi] balkizimcicekkiz doğuştan olan kalp açıklığı . Her bebek kalp açıklığıyla doğar. 2 yaşına kadar kapanır diyorlar .ama bizimki açık hala .
[silindi] birprensannesi1 ilk kez duydum böyle net konuşan bir doktoru. Genelde 1-2 yaş arasında kapanıyormuş. İnşallah sizinki kapanır. Bizimki çok az kalmış iz gibi düşün dedi . Senede bir gidecem ama tabi pimpirikli olduğum için.
birprensannesi1 [silindi] valla bilemiyorum tesadüftü öğrenmemiz dediğim gibi. Kendisi bende de var dedi . Herkeste olabilir filan dedi
[silindi] birprensannesi1 anladım evlat çok farklı Tabbim onları bize bizide onlara bağışladın inşallah. Güzel günlerini görürüz inşallah 🙏❤️ sizede çok geçmiş olsun💜