13 aylığız, gün içinde mama içmesi azalmıştı iştahı mı yok diye düşünüyordum ama hani hiç içmiyor değil ek gıda falanda sevdiği şeyleri yiyordu. İki gecedir çiş sayısı azalmış normalde dolu olurdu sabah baktığımda şimdi yarısına kadar falan dolmuş. Mama içmesi azaldı diye mi acaba? Yada herhangi başka şey olabilir mi? Gün içinde de çiş sayısı azalmıştı ama gece olunca ekstra merak ettim. Normalde mamayı da gece fazla içerdi. Su içme oranı da normal yani ne az ne fazla.
Sabah sabah uzun oldu 🥺