ayminel1 Merhaba arkadaşlar Şu an emzirme sürecindeyim ve mastit olduğum için antibiyotik kullanıyorum bu antibiyotik kullanımı sütün gelişini etkiler mi ? Sütte ne kadar bir oranda azalma yapar bilgisi olan var mı