sedaoykum küçük bebekse divan olmaz. Eğer 3 yaş üstüyse olabilir. Ben park yatak hiç sevmiyorum nefretlik bir şey hem görüntüsü hem alt kademede kullanması hiç kolay değil beli ağrıtıyor. Ama çocuğun güvenliği için şart yada yere yapmışik montessori başka çare yok