gokce_yekta aynı bu şekildeydi, bazen de kucağımızda sallayarak uyurdu ki bu sallama yarım saat sürerdi kollarım kopardı ayakta vs sallamayı asla kabul etmezdi 😁 18.5 aylıkken emzirmeyi kestik, geceleri ilk baş çok zordu uyanıp ağladı saatlerce dalmadı ama 3-4 gün sonunda alıştı. Kucakta uyuttuk bu süreçte. Şuan geceleri bazen uyanır su içer veya ben yanına gidip ben buradayım oğlum derim geri dalar genelde. Yaklaşık 20 gündür de yanına yatıp beyaz gürültü veya ninni açıyorum o yatarken onu seviyorum öyle uyuyor. Yani ben de çok tereddüt ederdim ama bir şekilde alışıyorlar korkmayın