gizemzumraa Kızlar bebegm 18 aylık ve 8 dişimiz var bu normal mi ? Bakıyorum ay olarak kücük yada aynı ayda olanların baya dişleri var. Bide ustte 2 tane çıktı ama o da uzamadı digerleri gibi eşit olmadı anlamadım ya
etuerk gizemzumraa 26 aylık 10 dişi var ve normal diyor doktoru 3 yaşına kadar tamamlanması bekleniyor
Deletedmom_216 gizemzumraa 17 ayınin içinde oglum 8 tane vardi. Ustte kopek disleri cikti ama dediginiz gibi hic uzamadi hatta azi disiyle aralari cok da acik gibi geldi o neden oluyor bilmiuorum uzadikca arada bosluk kapancakmi acaba bakicaz
nnoktaa gizemzumraa her çocuğun gelişimi farklıdır. Kimisi yavaş yavaş çıkarır kimisinin bir anda hepsi patlar. ☺️
cikolataliekmek gizemzumraa 19 aylik oğlum 8 disi vardı 18. Ayda 4 azi birden gelmeye başladı, sizinde öyle olabilir
Deletedmom_216 gizemzumraa yok hayir sormadim 1 ay sonra 18. Ay kontrolumuz var o zaman sormayi dusunuyorum
nnoktaa gizemzumraa yeğenim ilk dişini 13 aylık çıkarmıştı. Hatta bazen şakasını yapıyorduk takma diş mi alsak diye. Ama sonra geldiler hepsi. 🥰