İki aylık bebeğim var hanımlar. Midesinde aşırı şişlik var gazını ne yaptıysam çıkartamadım sırtını tıpışlıyorum falan dik vaziyette hafifçe sallıyorum ama çıkmıyor ve çok ağlıyor çatlayacak diye korkmaya başladım nasıl çıkartabilirim başka bildiğiniz yöntem var mı yardım edin lütfen😔