cglr91 o halde siz ertesi gün hapı kullanmanıza rağmen 2 kez döllenme yaşadınız , doğru mu anladım. Biri sağlıksızdı ve ara kanamayla düşük oldu, diğeri de dünyaya sağlıklı bir bebek olarak geldi?
Bunu ilk yorumunuza dayanarak yazıyorum. Hap kullanmama rağmen hamile kaldım diye yazmışsınız.