Aynı dert bende de var bu yorumu gece 03.49’da bir saattir uyutmaya çalışırken yazıyorum. Ağlamaktan,uykusuzluktan ve bu şekilde sabah okula gidip ders anlatmaya çalışmaktan tükendim artık. Bir an önce büyüsün diye bekliyorum ama büyüdükçe zorlaşıyor,en azından benim çocuğum.