Öncelikle iyi geceler, çalışan bir anneyim bebeğime bakacak aileden kimsemiz yok o yüzden heyet raporlarla bebeğimi büyüttüm ise dönünce arkadaşlarım ve müdürüm bana zorluk çıkarıyor. Süt iznimi birleştirmeyi idare kabul etmedi ama beni 11,5 saat fazla çalıştırdı , fazla çalıştırdığı saatlerimi vermiyor pazartesi salı işe gelmeyeceğimi söyledim kabul etmeyip izin yazdır dediler.kizlar sizce ne yapmalıyım?var mı bu durumu yaşayan