Kızlar bebeğimin ağlama krizinden hastaneye acile gittik gaz sancısıymış ama muayene sırasında sağ ayak serçe parmağı kıp kızarıktı bekledik ama kızarıklık geçmedi doktor hemen röntgen çekmeyelim dokunduğumda ağrısı olsa tepki verir belki çorap yapmıştır dedi yarını bekleyin dedi eve geldik yol süresi boyunca kızarklık geçmemiş çorap kızarıklığı değil bence ama evet ellediğimizde ağrısı olsa tepki verir tepkisiz ama aşırı kırmızı diğerleri bembeyaz bu kıpkırmızı ve böyle bise yoktu