Normalde astım hastasıyım ve mide sorunlarımda var Birkaç gindür göğsümde bir baskı hissediyorum ve sürekli geğiriyorum ve nefes darlığı yapıyor biraz günün çoğu saattinde o baskı var özellikle birşey yedikten sonra çok hissediyorum tam olarak ne anlayamadım