yusufto benim bebeğim de ilk 2 ayına kadar günde defalarca kaka yapardı daha sonra 1 hafta yapmadı doktora götürdüm bu aylarında çocuklar ıkınmayı tam anlamıyla bilmediği için normal anne sütü alan bebekte 10 güne kadar normal çok rahatsız olursa fitil verebilirsin dedi aynı sorun devam etti çocuk neşeli keyfi yerinde emiyorda demek sıkıntı yok ben evham yapıp 1 hafta kaka yapmadığında fitil atıyordum en son kendi yapana kadar bekleme kararı aldım 9. Gün kendinden yaptı uzun süre bu süreç böyle devam edecek sanırım çocuğunuz eğer rahatsız değilse karnı şiş değilse emiyor veya mama yiyorsa sorun yok