@a_ne00444 Merhaba, çok geçmiş olsun. Lütfen endişe etmeyin bebeğinize odaklanın üzülmeyin. Çok şükür doktorda içinizi rahatlatmış. Kıyas yapmak doğru bir tutum değil. Her bebek kendine özgü, süreçlerimiz farklı. Bolca uyarana maruz bırakın. Sık dışarıya çıkarmaya çalışın. Ve bolca dua ediniz.