Merhaba hanımlar. Kızım 3 aylık olmak üzere birkaç güne. Ama bir problemimiz var maalesef. Uyanıkken emmek istemiyor hanım efendi. Ağlıyor, kendini yay gibi geriyor, hadi tuttu diyelim memeyi bir iki çekip bırakıyor falan… Yanlızca uyutup emzirebiliyorum. Şimdi küçük gününün çoğu uyuyarak geçtiğinden yine bir şekilde emziyorum ama bunun sonrası da var uyku saatleri azalacak uyanık olduğu vakitler artacak :( Bu arada biberon kullanmadık, emzik de yok hayatımızda onlara alışmış da ondandır desek. Buna rağmen neden böyle oluyor anlamıyorum ya. Geçici midir bu süreç kalıcı mı? Yaşayan, atlatan var mıdır aranızda bu durumu😔