8,5 aylık ikizlerim hala emeklemiyor yerde oyalanmayı, yuvarlanmayı, oynamayı seven bebek asla değiller sebebi yerde vakit geçirmemeleri olabilir mi? Sürekli özgür olmak istiyolar yürüteçle çareyi bulduk onunla çok mutlular evin içinde koşup duruyorlar acaba bu bir sorun mudur?