Amnetfk1453 canım bende 19 kasımda dogum yaptım 20 Kasım saat 5 cıvarı bebegımı benden aldılar crpsı 27ydı kanda enfeksiyon dediler evet biliyorum sana her ne kadar da üzülme yıpratma kendını felan destekte boş sadece bebeğini düşün ben kendimi öyle teselli ettim bebeğim hisseder ben üzülürsem dedim 5 gun hastanede yattı onun agız mendılıyle kıyafetleriyle o pis hastanede yattığımı bilirim. Hep ağlıyordum hep dua ettim Allahıma şukurler olsun bebegıme kavuştum 5. Gun sonunda sende sakin ol ve bebegını dusun emzırebılıyorsan yada sutunı sahip verbılıyorsan daha iyi enfeksiyonu atlatır bizede antibiyotik başlattılar sonra duzeldı canım