Merhaba arkadaşlar biz 25 aylık olduk çok şükür iletişim süper herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlıyor komut alıyor oyun oynuyor göz teması var adını biliyor bakıyor ama cümle kurmak yok işaret dili çok anne baba abi nine dede benzeri hayvan sesi taklitleri bu kadar sizde nasıl konuşma acaba