Kızımın 1 senedir odası hazır ama biz hazır değildik. Oğlum da 6 aylık olunca aynı odada 4 kişi aynı yatakta 3 kişi olmamaya başladı. Kızımın bu gece odasını ayırdım. Korkar mı acaba! Kapılar acık olacak. Gece lambası var ama şarjlı olan. Şu tavana balık, uzay vs yansıtandan. Açmadım. Uyanınca korkar diye. Panjuruınu araladım ılık girdi içeri. Tavsiyelriniz nelerdir?