buralardayeniyimm Çok araştırdım lansinoh göğüs pompası almayı düşünüyorum. Sütüm hiç yok denecek kadar az. Ama bu markanın iki versiyonu var bir pilli biri şarjlı hangisi daha mantıklı olur fiyatları aynı. Deneyimleyen anneler bana acilen yardımcı olabilir mi ?
ahra_k buralardayeniyimm ben eller serbest aldım sadece 2,3 defa kullandım sütüm kesilmişti zaten devam etmedi. Hatta burda paylaştım satışa koydum. Çekim gücü çok güzel ikili olması avantaj. Sessiz çalışıyor baya konforlu
ayshababy02 buralardayeniyimm elektrikli daha çok işine yarar el pompası kullandım sütümü artırmadı hep dışarı doğru çıktı elimlen daha güzel süt çıkıyordu elektrikli güzeldir
fatmakstk buralardayeniyimm Ben de otomatik sağım makinesi vardı sadece 15 gün kullanabildim mastit oldum ve kullanmadım sütüm ü komple kestik boşa almış oldum şimdi kenarda duruyor. Güzel ürün ama
buralardayeniyimm ayshababy02 elektrikli diye geçiyor ikisi de alacaklarımın biri pilli diğeri şarjlı hangisi daha iyidir
gzeten Bebebao eller serbest aldım ben de tek göğüs için biraz sesli çalışıyor ama çok konforlu. Fiyatı da lansinoh a göre uygun tavsiye ederim.