Kızlar doktor kontrolümüze 5 gün var o yüzden belki burda kullanıp yardımcı olacak biri vardır diye soruyorum:
Bebeğim 1 aylık olmak üzere baya bi gazlı maalesef.. daha önce oğlumda vicol diye bi gaz ilacı kullanmıştım memnun kalmıştım ama günde ne kadar veriyordum hatırlamıyorum. Kutusunda günde 4 kere 2 şer damlalık dolusunca yazıyor yani tek seferde 30 damla verilecekmiş ama altında 4-10 yaş arası çocuklar için diyor. Ben şimdi 1 aylık bebeğe ne kadar vermeliyim kafam çok karıştı. (Eczacı eşime üstünde yazıyor kullanım şekli demiş )