Merhaba arkadaşlae bebeğim haftaya 7 aylık olcak gündüz uykuları iyi ama geceleri saatte 1 uyanıp gözleri kapalı ağlıyor emzik falan asla susmuyor meme verince sakinleşip uyuyor aşırı memeci kilosu önde hatta doymuyor desem oda değil alışkanlık olduğunu düşünüyorum atak diş vs olsa gündüz uykusuda bozuk olur. Gece beslenmesini 1-2 düşürmeyi düşünüyorum ne verebilirim meme yerine nasıl yaptınız su versem biberon kabul etmiyor sonra suya alışırsa bide siz neler yaptınız nolur bir yöntemi olsun bunun🥲