buket60 benim bebeğimde 17 aylık. Gece emzirmeyi bırakmamın 6. Günündeyim. Normalde gece 2 kez uyanıp emmek ister. Bazen 3 kez. İlk gece uyandığında su içirdim. Kucağıma aldım. Kafasını hemen koyup uyudu. Uykusu çok açılmamıştı. Bir daha uyanmadı. 2. Gece su içirdim ama ağlamaya devam etti. Kucağımda 1 saat gezdirdim. Tam uyudu dediğimde yatırdım ama uyandı. Poposuna pat pat yaparak geri uyuttum. Diğer günlerde sadece sabaha karşı uyandı 5 gibi. Ağlamadı kendi kendine uykuya dönmeye çalıştı. Belki 1,5 saat boyunca kendi kendine uyumaya çalıştı. Ama kesinlikle ağlamıyor. Bu şekilde bitirmeyi düşünüyorum. Önceden gündüzleride sık emzirirdim. Şimdi sadece kahvaltıdan sonra ve akşam yemeğinden sonra emziriyorum