Esesecem İki buçuk yaşında ama hala saçları ensede neden böyle olabilir ki ne zaman uzuycak hala bekliyorum. Böyle olan var mı yada kullanmam gereken bir şey var mı acaba ? Teşekkür ederim şimdiden
hira0502 Esesecem kızlarımız aynı yaşta benim kızımın da saçları asla uzamıyor bide kıvırcık iyice kısalıyor
sudenaz0 Esesecem haftada 2 kez duştan yarım saat önce Hindistan cevizi yağı sürüyorum ve sürekli bağlıyorum bebeklerin saçı bağlandıkça uzarmış
beyzzsenturkk_ Esesecem 3 yaşına girecek ocakta saçları böyle saçları genel olarak lüle lüle ve kuru o yüzden sık sık hindistan cevizi yağı sürerim argan yağı vs kullandığım şampuan da aşağıda 1 senedir kullanıyorum ve çok çok memnunum saçları kuru olmasına rağmen güzel besleyip uzattı.
BordoHuniliAnne Esesecem kızım şubatta 4 yaşına girecek, ıslanınca saçları poposuna kadar geliyor, tek yaotığım her banyodan sonra çok az Hindistan cevizi yağı sürmek. Saçı öok güzel besliyor, birde parlak canlı gösteriyor
Ldyhzl Benimki de 2,5 yaşında ve hala ensede saçı, bir de kıvırcık. Yanlardan çok daha kısa. Ecowell kullanıyoruz uzun zamandır ama uzama hızında bir fark göremedim.
1pekmom_ Esesecem herkes erkek sanıyordu kızımı deli oluyordum, daha sonra şampuan olarak ecowell kullanmaya başladım şuan 2.5yaşında gayet uzun çok güzel saçları varr 🥹 tavsiye ederim etkisi oluyor şampuanın
bahardemirci00 Esesecem benim ailemdeki kızların saçları çok zor uzardı annem ve babam üçümüzün saçlarında sıfıra vermiş ondan sonra saçlarımız uzamaya başladı, kız kardeşinin saçları 4 yaşına 5 yaşına kadar uzamalı para vurduktan sonra bir yıl içerisinde upuzun oldu deneyebilirsiniz
Minigim38 Esesecem benimki 3 yaşında dhaa kulak hizasında hiç uzamiyor bide uçları kıvırcık her gören bu bebeninde saçları hep aynı diyo