Bebeğim bugün tam 2 buçuk aylık. Önceden gündüzleri banyo sonrası falan uzun uyku yapıyordu ancak şuan yapmıyor. Gece uykularında sıkıntı yok ama gündüz neden böyle yapıyor anlayamıyorum bu sorunu yaşayan ve çözüme kavuşturan varsa yazarsa çok mutlu olurum. Gündüzleri 45 dk 1 saat arası uyuyor ve uyandığında esniyor bence uyumak istiyor ama uyuyamıyor. Bu arada sallanarak uyuyor. Gazdan dolayı vs olsa ağlaması gerekmez mi :(