Rmaycan beni yanlış anlamayın ama hani 1 2 ay olmamış doğum yapalı 6 ay geçmiş üstünden. Bir psikoloğa gitmeniz çok iyi olur hem siz rahatlarsınız hemde profesyonel bir bakış açısıyla siz yönlendirmiş olurlar. İnsana çokta iyi geliyor travmatik bir iz bırakmadan gitmenizi tavsiye ederim umarım en kısa sürede geçer hissettikleriniz