Sütün yetmese ağlar durmaz karnı aç olunca çok ağlıyor tecrübe ettim benim bebeğimde 4 aylık için rahat olsun bende anneme uyarak mama falan verdim o dönemde hiç gerek yokmuş zaten mideleri çok küçük, bazen açlıktan değil öylesine de istiyor memeyi hiç ağlama bende çok ağladım boşa ağlamışım, 4 ayda 4 kilo aldı benimki hala ağlıyorum bazen sütüm az diye 😂