Retzja 9 aylıkken başlamıştı. Şimdi 18 aylık, o günden bu güne durduramadık hareketlerle ifade etmeyi çok seviyor. Özellikle öpücüğü. Bayılıyor öpücük atmaya, öpmeye. Yüzü olan her minik şeyi öpmemiz gerekiyor bir de gözlerini kısarak ses incelterek 😂
monaroza88 SheDoesntCare 6 aylık falanken baybay, gel, alkış dedim durdum gösterdim vs. 11 aylıkken yapmaya başladı.
somurtkansirin Kitsu 😂 bebişler yeni bir şey öğrenince uyku gerilemesi oluyormuş biz anneler için bazen zor ama çok güzel çok heyecanlı 😍
Kitsu somurtkansirin biz bunu dibine kadar yaşadık maalesef ya 😅 en komiği uyurken emeklemesiydi 😍 ah analık uykusuz gecelerde kalkıp kıkır kıkkr gülmek 😅
SheDoesntCare ec500_ 😅😂yaa benim oğlan da bazen ağlamaya başlarken onu yapıyo pamuk gibi oluyorum resmen 🙃
Birannnecik SheDoesntCare önce geli öğrendi 7 aylıktı sonra 11 aylıkken alkışı öğrendi bir yaşındayken bay bayı öğrendi
metemom_ SheDoesntCare özellikle uğraşmadım eşim işe giderken bay bay yapıyordum emeklerken gel gel yapıyordum bir şey başarınca alkış diyordum böyle kendiliğinden öğrendi