Kızlar benim 50 günlük bir kızım var doktor süt alerjisi den supelendi on gün süt ve yumurta yeme dedi bı bakalım gerileme olursa geri gel dedi ona göre yol izlicekmis ama alerji şurubu verdi şimdi ben onu verince zaten yüzündeki şeylerde geçme olacaktır ben nasıl anlican ozaman suruptanmi yoksa ben yemedigim icinmi bide doktor emiyor demi dedi evet dedim öyle yeme dedi bana ama hiç aklıma gelmedi ben sabah akşam olmak üzere iki defa mama veriyorum Aptamil onuda mi vermwyim şimdi çocuk çok alışık içmeden uyumuyor çok ağlıyor ve uyanıyor icmezse bilemedim ne yapacağımı bide süt alerjisi olan anneler başka belirtisi varmı acaba benim kızımın yüzünde ve boynunda kulaklarında kabuklanmalar ve sivilce gibi biseler oldu doktor öyle supelendi başka bı belirtisi varmı süt alerjisinin