Nurci Yönlendirme alacaksınız gibi geldi 😂 Anasınıfına gitmiş miydi ? Aslında oğlum genel anlamda sakin ve sessiz bi çocuk ama hoşuna gitmeyen durumlarda karşı geliyomuş. Kurallara zamanla alışacağını düşünüyorum aslında birden hiç bilmediği bi ortama girdi 🤦♀️ Şuan 3.sınıf öğrencisiyle okuma da yarışır malesef. Üstün zeka ve otizm şüphesi var, ne çıkarsa bahtımıza artık 😂