Minniemouse12131415 ben 10gün bekledim sonra denedim ama çok acıdı kullanamadım sonrada kullanmadım ama pişman oldum keşke taksaydım biraz dayanıp, şimdi ikinci sezaryen olucam kilotögibi giyilenlerden aldım, bele sarılanlardanda var bi hafta sonra denemeyi düşünüyorum bunda aynı hatayı yapmicam inşallah bi aksilik olmazsa 😂 kilot gibi olan daha rahat olabilir geldi bana ama deneyip görücez bakalım