Minniemouse12131415 Kızlar doğum sonrası doktora giderken doktorunuza hediye falan bir şey götürmüş müydünüz? Bir şey almama gerek var mı? Götürdüyseniz ne götürmüştünüz acaba?
ummukerem Minniemouse12131415 benim doktorum seni tekrar gördüğüme çok sevindim demişti ama eli boştum bebişim vardı😅
Minniemouse12131415 yorgunargindarginmomy bende emin olamadım, doğumdan 5 gün sonra gittiğimde kapıdan girerken elime bakmıştı sanki 😅 40 gün kontrolüne giderken bişey mi götürsem diye bilemedim 😅
yorgunargindarginmomy Minniemouse12131415 Yani içinizden geliyorsa alın tabi ama bence kendiniz kötü hissetemyin .Sonuçta onların görevi bu .
sessi Minniemouse12131415 doktorum kendinden nefret ettirdiği için suratına bile bakmak gelmiyordu o an içimden 😊ama çok sevseydim bana psikolojimi bozacak doğum yaptırmasaydı baklava çiçek bi şey alır giderdim sarılırdım 😊
Kitsu Ben çikolata götürmüştüm. Hatta doğumuma gelememisti doktorumuz telefonla ebelerle konuşmuş hastam hassastır dikkat edin falan demişti. sonrasında aramışti. Doğumdan önce de gittiğim bir doktordu severim kendilerini
[silindi] Minniemouse12131415 çikolata ve bebeğimin hediyeliklerinden götürmüştüm. Bence gerekli değil.
accountant Minniemouse12131415 o bana alsın ben doğurdum karnıyarık yaptı beni 😂 zaten bedelini ödedik yani bana mantıklı gelmediği için almadım
Gzdzeynep Minniemouse12131415 baklava iyi bir seçenek. Ben ilk doğumumda havuç dilimi baklava götürmüştüm annem yapmıştı borcamıyla birlikte hediye etmiştim. İkinci doğumum devlette oldu. Bu mart ayında safra kesesi ameliyatı oldum ameliyat yapan cerrah a kontrole giderken iyi bir yerden bir kilo baklava alıp gitmiştim. Baklava iyidir.
Retzja Adının yazdığı kalem yaptırmıştık, çiçek almıştık. Çok iyi bir doktordu, hala ara sıra bebeğimi paylaştıkça konuşuruz. Doğum yaptığım gün doğum ekibine yani ebelere de baklava ve birer gül almıştı eşim 🥲
princessmom_ Minniemouse12131415 doğumdan sonra hastaneden çıkmadan verdik zaten ne gerek var parasıyla değilmi 😃 soğuk baklava çiçek yaptırdık birde hediyelik verdim
unluckymom Minniemouse12131415 şuan kadın doğumda çalışan biri olarak söyliyim doktorlar pek getirip getirmeme konusuna takılmıyor ama tabiki hastam beni düşünmüş diyerek seviniyorlar :)