Kizlar merhabalar aylık doğum yardımı alanlarınız eğer adres değişikliği yaparsanız yeni kaydınızı evraklarla birlikte Aile çalışma ve sosyal hizmetler il müdürlüğüne bildirmeniz gerekiyormuş yoksa yardım kesiliyor tekrar başvuru yapmaniz gerekiyormuş haberiniz olsun. Ben yaomamiztim 3 aylık yardım parası almadım ama onaylanmıştı onu kesmişler Eylül’de tekrar başvuru yaptım nasipse bu ay sonu ilk defa alicam ve geriye dönük para yatmiyormus ne zaman başvuru yaparsanız o tarihten sonraki ay yatmiyormus ben bilmiyorum bana yattimi yatmadı mi 30 yada 31 inde 144 ü arayıp öğrenebiliyormusuz geriye dönük yattı mı yatmadı mi diye